Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Gmina Urząd Gminy Praca
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Referent ds. analiz i pozyskiwania środków pozabudżetowych - Praca, menu 60, artykuł 1229 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Praca

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Referent ds. analiz i pozyskiwania środków pozabudżetowych

WÓJT GMINY KROŚNICE OGŁASZA  NABÓR  NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

W URZĘDZIE GMINY KROŚNICE

1. Stanowisko pracy:

Referent ds. analiz i pozyskiwania środków pozabudżetowych

 

 

2. Niezbędne wymagania od kandydatów:

 

a) obywatelstwo polskie,

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni  praw publicznych,

c) nieposzlakowana opinia,

d) stan zdrowia pozwalający na realizowanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska pracy,

e) wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne),

f) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

g) staż pracy – minimum 2 lata (preferowane doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych ze środków unijnych/pozabudżetowych),

3. Dodatkowe wymagania od kandydatów:


a) znajomość języka obcego obowiązującego w krajach Unii Europejskiej w stopniu komunikatywnym (mile widziany język angielski),

b) dobra znajomość obsługi komputera - pakietu MS Office,

c) posiadanie dodatkowych kwalifikacji np. szkolenia, kursy, 

d) dyspozycyjność, zaangażowanie, kreatywność, dobra organizacja pracy,

 

4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:


a) wnioskowanie, nadzorowanie realizacji i rozliczanie inwestycji finansowanych ze środków zewnętrznych i krajowych,

b) pozyskiwanie i gromadzenie informacji z zakresu dostępnych programów pomocowych i przekazywanie ich do wydziałów merytorycznych,

c)  koordynacja i realizacja projektów w ramach programów krajowych i unijnych,

d)  współudział w opracowywaniu niezbędnej dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych, opracowywanie wniosków o płatność, sprawozdań i przekazywanie ich właściwym instytucjom,

e) inspirowanie i prowadzenie działań zmierzających do tworzenia nowych inwestycji na terenie miasta i gminy,

f)  archiwizacja dokumentacji projektowej - prowadzenie dokumentacji dotyczącej dotowanych projektów od chwili złożenia wniosku do zakończenia realizacji rzeczowo-finansowej zgodnie z odpowiednimi wytycznymi,

g)  realizacja zadań w zakresu poprawnej promocji projektów.

 

 

5. Wymagane dokumenty:


a) życiorys (CV) z dokładnym przebiegiem pracy zawodowej,

b) list motywacyjny,

c) dokument poświadczający wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie

odbytych studiów),

d) kwestionariusz osobowy w wersji dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (Dz. U. z 2006r. Nr 125, poz. 869),

e) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kserokopie zaświadczeń o ukończonych szkoleniach, kursach, referencje),

f) kserokopie świadectw pracy,

g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

h) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

i) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na stanowisku inspektora ds. analiz i pozyskiwania środków pozabudżetowych lub zaświadczenie wystawione przez lekarza medycyny pracy.


6. Miejsce i termin złożenia dokumentów


Ofertę i  wszystkie wymagane dokumenty  należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy Krośnice ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice w zamkniętej kopercie z dopiskiem:  „nabór na stanowisko  referenta ds. analiz i pozyskiwania środków pozabudżetowych” w terminie do dnia 3 lutego  2012r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

 

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, szczegółowe CV, powinny być opatrzone klauzulą:  „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą  z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21.11.2008r o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz.1458)”.

Metryka

sporządzono
2012-01-20 przez Iwona Nawrot
udostępniono
2012-01-20 00:00 przez Krzysztof Bień
zmodyfikowano
2012-05-28 09:02 przez Bień Krzysztof
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
769
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.