Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Gmina Urząd Gminy Praca
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - sekretarka - Praca, menu 60, artykuł 1351 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Praca

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - sekretarka

WÓJT GMINY KROŚNICE OGŁOSZA NABÓR

NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

I.      Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Krośnice

ul. Sportowa 4

56-320 Krośnice

II.    Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze (wg regulaminu organizacyjnego oraz Tab. F stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – rozporządzenia RM z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398)).

Nazwa stanowiska: Sekretarka

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat.

Umowa terminowa - na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej - pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia,

Przewidywany termin zatrudnienia: lipiec 2012 r.

III.  Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:

1. Wymagania niezbędne:

a)    obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,

b)    w przypadku cudzoziemców - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 13, poz. 82 ze zm.)

c)    posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

d)    posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,

e)    brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

f)     nieposzlakowana opinia,

g)    wykształcenie wyższe

h)    staż pracy min. 1 rok na stanowisku pracownika biurowego

2. Wymagania dodatkowe:

1)   Biegła obsługa komputera umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Word ) i korzystania z Internetu oraz programu SODAN – elektroniczny obieg dokumentów.

2)   Znajomość języków obcych – preferowany język angielski, niemiecki lub francuski.

3)   Zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność.

4)   Wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres.

5)   Ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:

a)   ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.),

b)   ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.)

c)   ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm. ),

d)   instrukcji kancelaryjnej,

e)   prawa miejscowego,

IV.  Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Obsługa kancelaryjna Urzędu, a w szczególności:

1)   dokonywanie odbioru, rejestracji i rozdziału korespondencji przychodzącej,

2)   wykonywanie wszelkich prac związanych z prowadzeniem sekretariatu Wójta i jego zastępcy oraz sekretarza

3)   organizowanie spotkań, narad i konferencji z udziałem Wójta i jego zastępcy,

4)   nadzór na przechowywaniem pieczęci urzędowych,

5)   wysyłanie korespondencji przekazywanej za pośrednictwem poczty,

6)   wykonywanie zadań operatora elektronicznego systemu obiegu dokumentów,

7)   obsługa centrali telefonicznej oraz sprzętu biurowego.

V.   Wymagane dokumenty:

1)    list motywacyjny,

2)   życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,

3)   kwestionariusz osobowy dla kandydata (do pobrania: tutaj),

4)   kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,

5)   kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,

* List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Sekretarki w Urzędzie Gminy Krośnice, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

VI.  Termin i miejsce składania dokumentów: do 15 czerwca 2012 r. do godz. 15:00.
Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Krośnicach w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:  sekretarka”. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

VII. Dodatkowe informacje:

1)   Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Krośnice: www.bip.krosnice.pl oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krośnice.

2)   Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada

pracodawcy: · zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca).

3)   Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.

4)   Dokumenty osób, które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.

5)   Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT. Więcej informacji: tel. 71/3846005


Metryka

sporządzono
2012-05-31 przez Iwona Nawrot
udostępniono
2012-05-31 00:00 przez Krzysztof Bień
zmodyfikowano
2012-05-31 15:00 przez Bień Krzysztof
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
1208
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.