Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Aktualności
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „BD.I.271.7.2011 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego "Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice" - część czwarta - sprzęt elektroniczn - Aktualności, menu 158, artykuł 1143 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Aktualności

BD.I.271.7.2011 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego "Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice" - część czwarta - sprzęt elektroniczn

Krośnice, dnia 14 września 2011 roku

BD.I.271.7.5.2011

Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
w dniu 5 września 2011 roku

Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

Wójt Gminy Krośnice zawiadamia, że

w wyniku postępowania przetargowego dla zadania pn.Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice” – część czwarta – sprzęt elektroniczny, przeprowadzonego:

  • w trybie przetargu: nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp

  • ogłoszonego: w Biuletynie Zamówień Publicznej w dniu 26 sierpnia 2011 roku pod nr. 229597 – 2011, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krośnice oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Krośnicach

  • w którym złożono w wyznaczonym terminie 3 oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena brutto

1

CONNECT P.P.H.U
Wojciech Kowalczyk
ul. Długa 18/6
58-500 Jelenia Góra

4.625,91 zł
(słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia pięć złotych 91/100)

2

Biuro Serwis
Wszystko dla biura
ul. Ks. Warszawskiego 18
63-400 Ostrów Wlkp.

6.268,40 zł
(słownie: sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem złotych 40/100)

3

IteCom sp. z o.o.
ul. Łąkowa 10
63-700 Krotoszyn

5.490,73 zł
(słownie: dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 73/100)

  • oferta:
    CONNECT P.P.H.U Wojciech Kowalczyk
    ul. Długa 18/6, 58-500 Jelenia Góra
    w cenie 4.625,91 zł (słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia pięć złotych 91/100)

uznana została za najbardziej korzystną.

Oferta wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najbardziej korzystną. Wyboru dokonano w oparciu o kryterium cena (waga kryterium 100 %) – oferta z najniższą ceną.

Zamawiający odrzucił 2 oferty w postępowaniu:

  • uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.).

  • uzasadnienie faktyczne:
    Zamawiający dokonał czynności wykluczenia 2 Wykonawców z postępowania wobec braku spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Tym samym Zamawiający był zobowiązany w związku z zapisami ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznać za odrzuconą.

Zamawiający wykluczył 2 Wykonawców z postępowania:

  • uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

  • uzasadnienie faktycznie: Zamawiający wykluczył Wykonawców z postępowania wobec nie przedłożenia wymaganego dokumentu w terminie wyznaczonym na uzupełnienie oferty oraz niespełnienia warunków udziału w postępowaniu

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 wyżej cytowanej ustawy Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni liczone o dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z treścią art. 27 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznym proszę o niezwłoczne zwrotne potwierdzenie otrzymania pisma wraz załącznikiem na numer faksu (071) 38-46-015.

Najkorzystniejsza oferta została wybrana na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert, które zostało przedstawione w sposób tabelaryczny w dokumencie stanowiącym załącznik do niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2011-09-14 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2011-09-15 00:00 przez Bień Krzysztof
zmodyfikowano
2011-09-21 08:45 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
521
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.