Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Prawo lokalne Zarządzenia 2009
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „11/2009/RF - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji - 2009, menu 46, artykuł 241 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

2009

11/2009/RF - w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

ZARZĄDZENIE NR 11/2009/RF
WÓJTA GMINY KROŚNICE
z dnia 24.03.2009r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Na podstawie art. 30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.) oraz art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002r. Nr 76, poz. 694 ) zarządzam, co następuje:

§ 1.

Zarządzam przeprowadzenie inwentaryzacji składników majątkowych w:

  1. Urzędzie Gminy w Krośnicach przez komisję inwentaryzacyjną w następującym składzie osobowym:

    1. Bień Krzysztof – przewodniczący

    2. Napieraj Anna – członek

    3. Słocka Helena – członek

w terminie od dnia 30.03.2009r. do dnia 10.04.2009r. wg harmonogramu inwentaryzacji, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2.

Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

  1. środki trwałe - grunty

§ 3.

  1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt. 1 należy zinwentaryzować poprzez porównanie danych księgowych z:

  • wyciągami z ksiąg wieczystych,

  • decyzją organu wykonawczego o przekazaniu w trwały zarząd oraz protokołem zdawczo-odbiorczym,

  • umową o oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Skarbu Państwa jst.

§ 4.

Zobowiązuję komisję do:

  1. przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

  2. dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,

  3. sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,

  4. przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego w terminie trzech dni po zakończeniu spisu.

§ 5.

Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 6.

Wykonanie zarządzenia powierzam kierownikowi RSO urzędu gminy.

§ 7.

Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

Metryka

sporządzono
2009-03-24 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2009-06-25 00:00 przez Bień Krzysztof
zmodyfikowano
2011-08-03 16:04 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
358
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.