Nabór na stanowisko referenta d.s.administracji w szkole w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Bukowicach
Dyrektor Zespołu Szkół w Bukowicach
działając na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1593 ze zm.) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:
referent ds. administracji w szkole w Zespole Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Bukowicach
- Wymagania warunkujące dopuszczenie do udziału w naborze:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie i przestępstwa przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwa karno-skarbowe
- nieposzlakowana opinia.
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem referenta szkoły:
- wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, zakończone egzaminem dojrzałości,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku referenta,
- obsługa komputera (WINDOWS, EXEL OFFICE, VULCAN, Hermes),
- redagowanie pism,
- odpowiedzialność za realizację zadań (terminowość, sumienność, dokładność),
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy,
- znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego i prawa pracy,
- obsługa urządzeń biurowych ( faks, ksero, skanowanie).
- Przewidywany zakres wykonywanych zadań:
Do zakresu obowiązków referenta należeć będzie: - wykonywanie prac biurowych,
- prowadzenie bieżącej korespondencji,
- prowadzenie ewidencji obowiązku szkolnego oraz bieżących spraw z tym związanych,
- wykonywanie odpisów świadectw szkolnych,
- wydawanie legitymacji szkolnych i zaświadczeń dla uczniów,
- sporządzanie sprawozdań GUS,
- wprowadzanie sprawozdań SIO,
- zgłaszanie danych do OKE przy pomocy programu Hermes,
- obsługa kserografu,
- archiwizowanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
- współpraca z księgowością i innymi działami placówki,
- prowadzenie gospodarki drukami,
- wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrektora placówki.
- Wymagane dokumenty:
- CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 O Ochronie Danych Osobowych – Dz.U. Nr 133, poz. 883).
- Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem.
- List motywacyjny.
- Dokumenty potwierdzające kwalifikacje.
- Inne dokumenty potwierdzające posiadane dodatkowe kwalifikacje i umiejętności.
- Oświadczenie o niekaralności.
- Termin składania ofert:
Wymagane dokumenty należy złożyćdo dnia 15.01.2008 r. do godziny 15.00 w sekretariacie placówki lub przesłać pocztą na adres:
Zespół Szkół Szkoła Podstawowa i Gimnazjum
56-321 Bukowice
ul. Wrocławska 43
tel. (071) 384 50 23 - Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie koniecznie z dopiskiem „Nabór na stanowisko referenta ds.administracji w szkole”.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.