Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Gmina Urząd Gminy Praca
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE - Praca, menu 60, artykuł 579 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Praca

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

WÓJT GMINY KROŚNICE OGŁOSZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

  1. Nazwa i adres jednostki:
    Urząd Gminy Krośnice
    ul. Sportowa 4
    56-320 Krośnice

  1. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze (wg regulaminu organizacyjnego oraz Tab. F stanowisk wspólnych dla wszystkich urzędów – rozporządzenia RM z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. Nr 50, poz. 398)).
    Nazwa stanowiska: Referent ds. gospodarki mieniem, opłat adiacenckich i obrotu nieruchomościami
    Wymiar czasu pracy – 1/1 etat.
    Umowa terminowa - na czas określony do 6 miesięcy, w przypadku konieczności odbycia służby przygotowawczej - pozytywny wynik egzaminu kończącego służbę przygotowawczą jest warunkiem dalszego zatrudnienia,
    Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2010 r.

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym:
    Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo państwa członkowskiego UE lub innego państwa, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP,
  • w przypadku cudzoziemców - znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku nr 2 do rozporządzenia z dnia 24 stycznia 2007 r. w sprawie przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej (Dz. U. Nr 13, poz. 82 ze zm.)
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na określonym stanowisku,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie wyższe magisterskie
  • staż pracy min. 2 lata
  1. Wymagania dodatkowe:

  • Biegła obsługa komputera umiejętność obsługi komputera w obszarze środowiska Windows (pakiet MS Office, Word ) i korzystania z Internetu.
  • Zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność.
  • Wysoka kultura osobista, umiejętność redagowania pism, logicznego myślenia, stosowania przepisów prawnych, komunikatywność, odporność na stres.
  • Ogólna znajomość aktów prawnych niezbędnych do wykonywania zadań przewidzianych na stanowisku, a w szczególności:
  • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.)
  • ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.),
  • ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.),
  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2000 r. nr 98, poz. 1071 ze zm. ),
  • Ustawa o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz.U. Nr 115, poz. 741) tekst jednolity z dnia 30 listopada 2004 r. (Dz.U. Nr 261, poz. 2603)
  • prawa miejscowego,
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • Ewidencja nieruchomości mienia Gminy,
  • Obrót nieruchomościami w tym zlecanie nieruchomości do wycen oraz przeznaczanie nieruchomości do sprzedaży
  • Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia
  • Prowadzenie rejestrów lokali użytkowych, mieszkalnych i garaży
  • Wydzierżawianie lokali użytkowych i garaży
  • Zarządzanie gminnym zasobem mieszkaniowym w tym uczestnictwo w pracach komisji ds. przydziału lokali mieszkalnych
  • Typowanie lokali do remontu, zlecanie robót, nadzór, odbiór i rozliczanie (współpraca z upoważnionym zarządcą nieruchomości)
  • Prowadzenie ksiąg obiektów, w tym dbałość o regularne przeglądy i badanie stanu technicznego (współpraca z upoważnionym zarządcą nieruchomości)
  • Wykonywanie zadań z zakresu sprawozdawczości i planowania budżetu
  1. Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV) z opisem przebiegu pracy zawodowej,
  • kwestionariusz osobowy dla kandydata (do pobrania: www.bip.krosnice.pl),
  • uwierzytelnione kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach, (możliwość uwierzytelnienia w sekretariacie Urzędu Gminy w Krośnicach, ul. Sportowa 4),
  • oryginały lub uwierzytelnione kopie świadectw z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, obejmujących okresy przypadające w bieżącym roku kalendarzowym (możliwość uwierzytelnienia jak wyżej),
    * List motywacyjny oraz życiorys (CV) należy opatrzyć klauzulą:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko: Kierownika ds. gospodarki mieniem i rolnictwa w Urzędzie Gminy Krośnice, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm. ) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.
  1. Termin i miejsce składania dokumentów: do 10 marca 2010 r. do godz. 16:00.
    Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
    O terminie i miejscu II etapu naboru kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie w Urzędzie Gminy w Krośnicach w sekretariacie, albo przesłać na adres: Urząd Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: Referent ds. gospodarki mieniem, opłat adiacenckich i obrotu nieruchomościami”. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu.

  1. Dodatkowe informacje:

  • Niniejsze ogłoszenie opublikowano w BIP Urzędu Gminy Krośnice: www.bip.krosnice.pl oraz umieszczono na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Krośnice.
  • Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, na które został przeprowadzony nabór (skierowanie wystawia pracodawca).
  • Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  • Dokumenty osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do drugiego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane, zgodnie z instrukcją kancelaryjną, przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
  • Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą odsyłane lub odbierane osobiście przez zainteresowanych.
  • Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy w Krośnicach oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

ZAPRASZAMY DO SKŁADANIA OFERT. Więcej informacji: tel. 71/3846000

Metryka

sporządzono
2010-03-01 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2010-10-18 00:00 przez Bień Krzysztof
zmodyfikowano
2011-08-16 11:16 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
742
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.