BD.I - 341/2/2010 Adaptacja obiektu szkoły na blok żywieniowy oraz budowa bloku dydaktycznego
Krośnice, dnia 8 stycznia 2010 roku
Znak sprawy: BD.I – 341/2/2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO
-
Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Krośnice ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice
-
Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych).
-
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: 341-2-2010
-
Opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia: Adaptacja obiektu szkoły na blok żywieniowy oraz budowa bloku dydaktycznego, o następującym zakresie rzeczowym:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejącego obiektu szkoły na blok żywieniowy i budowa bloku dydaktycznego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie dla obiektów dla, których jest ono wymagane zgodnie z zapisami decyzji o pozwoleniu na budowę..
Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania winien być zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ obejmującym Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentację projektową opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Gazownictwa Gazoprojekt S. A. z/s ul. Strzegomska 55a, 53-611 Wrocław.
Dokumentacja projektowa stanowi integralną część SIWZ i nie obejmuje przedmiaru robót, ze względu na przyjętą w istotnych postanowieniach umowy zasadę wynagrodzenia ryczałtowego zgodnie z § 4 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku ( Dz. U. z 16.09.2004 r. Nr 202, poz.2072.).
Załączony przedmiar określa tylko wielkość zadania i nie stanowi podstawy do sporządzenia kosztorysu ofertowego.
Cenę ofertową należy obliczyć w oparciu o załączony:
- projekt budowlany,
- projekt wykonawczy,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - obmiary pobrane z natury (wizja terenowa) na miejscu budowy.
Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
Cena zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Zamawiający oczekuje od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie „w terenie” warunków wykonania zamówienia w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
Koszty wynikające z ww. obowiązków, winny być uwzględnione przez wykonawcę w cenie ryczałtowej zadania.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu zamówienia.
CPV: 45 21 42 00-2; 45 21 42 10-5
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
-
Termin realizacji zamówienia do dnia 31 lipca 2012 roku. Termin wykonania zamówienia nie obejmuje oczekiwania na decyzję o pozwolenie na użytkowanie, jednakże uzyskanie jej leży w obowiązkach Wykonawcy.
-
Warunki wymagane od wykonawców:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami specyfikacji. Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach.
-
Wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie – 180.000,00 PLN (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100)
-
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena zamówienia – 100 %,
-
Termin i miejsce składania ofert:
siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17 do dnia 29.01.2010 roku do godziny 10.00.
-
Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.
-
Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
-
Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
-
Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
-
Zamówienia uzupełniające:
Zamawiający przewiduje możliwość, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, dotyczącego przedmiotu zamówienia niniejszego postępowania.