Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Przetargi aktualne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „BD.I - 341/10/2010 Dowozy dzieci do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 czerwca 2011 r. - Przetargi aktualne, menu 76, artykuł 1111 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi aktualne

BD.I - 341/10/2010 Dowozy dzieci do publicznych szkół podstawowych i gimnazjalnych prowadzonych przez Gminę Krośnice w okresie od 1 stycznia 2011 r. do 30 czerwca 2011 r.

Krośnice, dnia 13 grudnia 2010 roku

Znak sprawy: BD.I – 341/10/2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO

 

  1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Krośnice ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice

  2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych).

  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: 341-10-2010

  4. Opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na dowozie dzieci do szkół w obwodach w Bukowicach, w Krośnicach i w Kuźnicy Czeszyckiej.
    Warunki techniczne, jakie muszą być spełnione przez oferenta: Wszystkie wymienione w SIWZ oraz dla poszczególnych obwodów wymienione poniżej (potwierdzone oddzielnym oświadczeniem dla danego obwodu):

  • obwód Krośnice: Ilość autobusów niezbędnych do świadczenia usługi – 1 (liczba miejsc siedzących – min. 39). Wykonanie dowozu i odwozu uczniów w godzinach wskazanych przez Dyrektora Szkoły (miejscowości: Dziewiętlin, Świebodów; Wąbnice, Czarnogoździce); udostępnienie autobusu na wycieczki organizowane przez szkołę po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów przewozów); sponsorowanie  wyjazdów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi); szacowana kilometrowa stawka dzienna 95 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia – 10 165 km;

  • obwód Bukowice: Wykonanie dowozu i odwozu uczniów w godzinach wskazanych przez Dyrektora Szkoły (miejscowości: Łazy Małe, Łazy Poręba, Łazy Wielkie, Pierstnica Mała, Pierstnica Duża, Brzostowo, Brzostówko, Lędzina, Krzyszków); zapewnienie 2 autobusów na dowozy poranne I i II zmiany i 2 autobusów na odwozy według planu zajęć szkolnych (wymagana min. ilość miejsc w autobusie 55 i 47); udostępnienie autobusu na wycieczki organizowane przez szkołę po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów przewozów); sponsorowanie wyjazdów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi); szacowana kilometrowa stawka dzienna 248 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia – 26 536 km;

  • obwód Kuźnica Czeszycka:ilość autobusów potrzebnych do realizacji zadania – 2 (liczba miejsc siedzących - min. 39); dowóz dzieci do szkoły na godz. 8:15 z miejscowości: Czeszyce, Kotlarka, Luboradów, Grabownica, Suliradzice, Stara Huta, Wielgie Milickie, Henrykowice, Borzynowo; odjazdy uczniów ze szkoły w godzinach: 13:00; 14:00; 15:30, plan dojazdów i odjazdów uczniów oraz korektę godzin i ilość, odjazdów ustala Dyrektor Szkoły; autobus miedzy godz. 8:15 - 13:00 jest do dyspozycji szkoły w ramach organizowanych wyjazdów na zawody, konkursy lub wycieczki po kosztach promocyjnych (niższych od kosztów, przewozów); kilometrowa stawka dzienna 152 km; planowany przebieg autobusu w czasie realizacji zamówienia – 16 264 km; sponsorowanie wyjazdów dzieci według wskazań Dyrektora - 300 km (w okresie świadczenia usługi);

Zamawiający dopuszcza podział zamówienia na części odpowiadające poszczególnym trasom dowozów i odwozów oznaczone odpowiednio jako Cześć I, II i III.

Ceny 1 km przebiegu w ramach świadczonej usługi podane w formularzu ofertowym – Załącznik Nr 1 - za poszczególne części I, II, III nie podlegają sumowaniu. Zamawiający nie wymaga, by wykonawca złożył ofertę na wszystkie części, tzn. na I, II, III część przedmiotowego zamówienia.

Do obowiązków Wykonawcy należy:

  • umożliwienie bezpiecznego wsiadania i wysiadania z pojazdu na przystankach wskazanych przez Zamawiającego,

  • zapewnić przewożonym uczniom odpowiednich warunków podróży, tzn. miejsc siedzących.

  • zapewnienie zastępstwa w razie nie możności samemu wykonywania przedmiotu zamówienia.

Przedmiotowe usługi muszą być wykonywane autobusami dopuszczonymi do ruchu, t. j. z ważnymi badaniami technicznymi oraz ważnymi polisami ubezpieczenia komunikacyjnego OC. Kod zamówienia wg CPV- 60100000-9, 60112000-6.

  1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w następującym zakresie:

  • Część I – obwód Krośnice o zakresie rzeczowym jak w pkt. 4 ppkt. 1),

  • Część II – obwód Bukowice o zakresie rzeczowym jak w pkt. 4 ppkt. 2),

  • Część III – obwód Kuźnica Czeszycka o zakresie rzeczowym jak w pkt. 4 ppkt. 3).

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

  2. Termin realizacji zamówienia: Od dnia 1 stycznia 2011 roku – 30 czerwca 2011 roku.

  3. Warunki wymagane od wykonawców:
    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami specyfikacji. Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach.

  1. Wadium:
    Ustala się wadium na poszczególne części I, II i III, przedmiotu zamówienia:

  • na Część I w wysokości: 800,00 zł, słownie: (osiemset złotych 00/100);

  • na Część II w wysokości: 1.500,00 zł, słownie: (tysiąc pięćset złotych 00/100);

  • na Część III w wysokości: 1.100,00 zł, słownie: ( tysiąc sto złotych 00/100);

płatne do dnia: 21.12.2010 r., do godz.: 1000

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena zamówienia – 100 %,

  1. Termin i miejsce składania ofert:
    siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17 do dnia 21.12.2010 roku do godziny 10.00.

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  2. Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  3. Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  4. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

  5. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje dokonania zamówień uzupełniających.

Metryka

sporządzono
2010-12-13 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2010-12-13 00:00 przez Krzysztof Bień
zmodyfikowano
2011-09-19 12:52 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
320
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.