Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Przetargi rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „BD.I.271.4.2011 Dostawa i montaż mebli w Zespole Szkół i Przedszkola w Krośnicach" część pierwsza zamówienia - krzesła i stoliki, tablice szkolne - Przetargi rozstrzygnięte, menu 77, artykuł 1005 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi rozstrzygnięte

BD.I.271.4.2011 Dostawa i montaż mebli w Zespole Szkół i Przedszkola w Krośnicach" część pierwsza zamówienia - krzesła i stoliki, tablice szkolne

Krośnice, dnia 19 sierpnia 2011 roku

BD.I.271.4.5.2011

Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
w dniu 18 sierpnia 2011 roku

Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

Wójt Gminy Krośnice zawiadamia, że

w wyniku postępowania przetargowego dla zadania pn. „Dostawa i montaż mebli w Zespole Szkół i Przedszkola w Krośnicach” w części pierwszej – krzesła i stoliki, tablice szkolne, przeprowadzonego:

  • w trybie przetargu: nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp

  • ogłoszonego: w Biuletynie Zamówień Publicznej w dniu 10 sierpnia 2011 roku pod nr. 216659 – 2011, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krośnice oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Krośnicach

  • w którym złożono w wyznaczonym terminie 5 ofert:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena brutto

1

PERFEKT s.c.

Marek Rychert i Andrzej Deyk

ul. ks. Wyszyńskiego 6

83-340 Sierakowice

90.001,56 zł

(słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy jeden złotych 56/100)

2

Fabryka Mebli Szkolnych

Biuro Handlowe SINUS

ul. Morska 54-60,

75-234 Koszalin

77.235,39 zł

(słownie: siedemdziesiąt siedem tysięcy dwieście trzydzieści pięć złotych 39/100)

3

STALDREW

M. Czwarnok, G. Woźniak – Głażewska sp.j.

Ostrów – Kania 21A

05-311 Dębe Wielkie

67.650,00 zł

(słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)

4

Biuro Techniczno – Handlowe

Rafał Rytwiński

Os. Łokietka 11/30

61-616 Poznań

84.124,62 zł

(słownie: osiemdziesiąt cztery tysiące sto dwadzieścia cztery złote 62/100)

5

Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół

„CEZAS” sp. z o.o.

Aleja Solidarności 15

15-751 Białystok

79.695,39 zł

(słownie: siedemdziesiąt dziewięć tysięcy sześćset dziewięćdziesiąt pięć złotych 39/100)

  • oferta:
    STALDREW M. Czwarnok, G. Woźniak – Głażewska sp.j.
    Ostrów – Kania 21A 05-311 Dębe Wielkie
    w cenie 67.650,00 zł brutto (słownie: sześćdziesiąt siedem tysięcy sześćset pięćdziesiąt złotych 00/100)

uznana została za najbardziej korzystną.

Oferta wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najbardziej korzystną. Wyboru dokonano w oparciu o kryterium cena (waga kryterium 100 %) – oferta z najniższą ceną.

Zamawiający odrzucił 2 oferty w postępowaniu:

  1. uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

  2. uzasadnienie faktyczne:
    Wykonawca złożył ofertę przetargową, której treść jest nie zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia w części dotyczącej terminu zamówienia.

Zamawiający nie wykluczył żadnego Wykonawcy z postępowania

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 wyżej cytowanej ustawy Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni liczone o dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z treścią art. 27 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznym proszę o niezwłoczne zwrotne potwierdzenie otrzymania pisma wraz załącznikiem na numer faksu (071) 38-46-015.

Najkorzystniejsza oferta została wybrana na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert, które zostało przedstawione w sposób tabelaryczny w dokumencie stanowiącym załącznik do niniejszego zawiadomienia.

załączniki [ pobierz ]

Metryka

sporządzono
2011-08-19 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2011-08-23 00:00 przez Krzysztof Bień
zmodyfikowano
2011-08-30 11:14 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
499
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.