Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Przetargi rozstrzygnięte
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „BD.I.271.7.2011 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego "Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice" - część czwarta - sprzęt elektroniczn - Przetargi rozstrzygnięte, menu 77, artykuł 1143 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi rozstrzygnięte

BD.I.271.7.2011 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego "Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice" - część czwarta - sprzęt elektroniczn

Krośnice, dnia 14 września 2011 roku

BD.I.271.7.5.2011

Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
w dniu 5 września 2011 roku

Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

Wójt Gminy Krośnice zawiadamia, że

w wyniku postępowania przetargowego dla zadania pn.Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu elektronicznego dla gminy Krośnice w ramach projektu systemowego „Indywidualizacja nauczania klas I-III w szkołach na terenie Gminy Krośnice” – część czwarta – sprzęt elektroniczny, przeprowadzonego:

  • w trybie przetargu: nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy pzp

  • ogłoszonego: w Biuletynie Zamówień Publicznej w dniu 26 sierpnia 2011 roku pod nr. 229597 – 2011, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krośnice oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Krośnicach

  • w którym złożono w wyznaczonym terminie 3 oferty:

Numer oferty

Firma (nazwa) lub nazwisko oraz adres wykonawcy

Cena brutto

1

CONNECT P.P.H.U
Wojciech Kowalczyk
ul. Długa 18/6
58-500 Jelenia Góra

4.625,91 zł
(słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia pięć złotych 91/100)

2

Biuro Serwis
Wszystko dla biura
ul. Ks. Warszawskiego 18
63-400 Ostrów Wlkp.

6.268,40 zł
(słownie: sześć tysięcy dwieście sześćdziesiąt osiem złotych 40/100)

3

IteCom sp. z o.o.
ul. Łąkowa 10
63-700 Krotoszyn

5.490,73 zł
(słownie: dziesięć tysięcy czterysta dziewięćdziesiąt złotych 73/100)

  • oferta:
    CONNECT P.P.H.U Wojciech Kowalczyk
    ul. Długa 18/6, 58-500 Jelenia Góra
    w cenie 4.625,91 zł (słownie: cztery tysiące sześćset dwadzieścia pięć złotych 91/100)

uznana została za najbardziej korzystną.

Oferta wykonawcy spełnia wszystkie wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i została uznana za najbardziej korzystną. Wyboru dokonano w oparciu o kryterium cena (waga kryterium 100 %) – oferta z najniższą ceną.

Zamawiający odrzucił 2 oferty w postępowaniu:

  • uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.).

  • uzasadnienie faktyczne:
    Zamawiający dokonał czynności wykluczenia 2 Wykonawców z postępowania wobec braku spełnienia warunku udziału w niniejszym postępowaniu. Tym samym Zamawiający był zobowiązany w związku z zapisami ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznać za odrzuconą.

Zamawiający wykluczył 2 Wykonawców z postępowania:

  • uzasadnienie prawne: art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2010 roku: Dz.U. nr 113 poz.759 z póżn. zm.)

  • uzasadnienie faktycznie: Zamawiający wykluczył Wykonawców z postępowania wobec nie przedłożenia wymaganego dokumentu w terminie wyznaczonym na uzupełnienie oferty oraz niespełnienia warunków udziału w postępowaniu

Zgodnie z art. 92 ust. 1 pkt. 4 wyżej cytowanej ustawy Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni liczone o dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zgodnie z treścią art. 27 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznym proszę o niezwłoczne zwrotne potwierdzenie otrzymania pisma wraz załącznikiem na numer faksu (071) 38-46-015.

Najkorzystniejsza oferta została wybrana na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert, które zostało przedstawione w sposób tabelaryczny w dokumencie stanowiącym załącznik do niniejszego zawiadomienia.

Metryka

sporządzono
2011-09-14 przez Bień Krzysztof
udostępniono
2011-09-15 00:00 przez Bień Krzysztof
zmodyfikowano
2011-09-21 08:45 przez INTERmedi@ Administrator
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
493
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.