BD.I.271.1.2011 Budowa kolejki wąskotorowej w ramach budowy infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo - parkowego Krośnice - Wierzchowice
Krośnice, dnia 14 kwietnia 2011 roku
BD.I.271.1.2.2011
Odpowiedzi na pytania oferentów
dotyczy: zamówienia publicznego znak: BD.I.271.1.2011 z dnia 1 kwietnia 2011 roku: „budowa kolejki wąskotorowej w ramach budowy infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo – parkowego Krośnice - Wierzchowice”
Wobec zapytań Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego poniżej treść odpowiedzi na zadane zapytania:
Pytanie 1:
Analizując zakres robót „Etap I faza 1 umieszczony w opisowej części przedmiaru (umieszczony w folderze „ETAP I” ) stwierdzamy że wspomniana część opisowa jest zgodna z rysunkiem „podział na etapy i fazy” i wynosi 1.618,56 m i 8 rozjazdów zwyczajnych. Natomiast załączony przedmiar mówi o 1.352 m toru i o 8 rozjazdach – proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź 1:
W etapie I faza 1 w pozycjach przedmiarowych określone są długości układania toru kolejowego z szyn staroużytecznych S42 (poz. nr 15 - układanie tylko i wyłącznie szyn torowych), bez długości rozjazdów, których układanie zamieszczone jest w odrębnej pozycji przedmiarowej pod nr 18, gdzie określone zostały w jednostkach obmiarowych „sztukach”, natomiast w opisie oraz załączniku graficznym w szczegółowych zestawieniach podane są poszczególne długości linii kolejowych jako całkowita długość kilometrażowa powstałego gotowego toru do użytku.
Pytanie 2:
Po zliczeniu łączna ilość torów z rysunku „podział na etapy i fazy” (dla fazy 1 i 2) wynosi 2.855,88 m i 10 rozjazdów natomiast przedmiar na całość zadania mówi o 2.730 m toru i 10 rozjazdach – proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź 2:
W etapie I faza 1 i 2 w pozycjach przedmiarowych określone są długości układania toru kolejowego z szyn staroużytecznych S42 (poz. nr 15 - układanie tylko i wyłącznie szyn torowych), bez długości rozjazdów, których układanie zamieszczone jest w odrębnej pozycji przedmiarowej pod nr 18, gdzie określone zostały w jednostkach obmiarowych „sztukach”, natomiast w opisie oraz załączniku graficznym w szczegółowych zestawieniach podane są poszczególne długości linii kolejowych jako całkowita długość kilometrażowa powstałego gotowego toru do użytku.
Pytanie 3:
Czy „roboty ziemne ujęte w pkt. 7 przedmiaru (formowanie i zagęszczanie nasypów) należy wykonać z gruntu miejscowego pozyskanego z wykopów, czy też ma być to grunt zakupiony i dostarczony przez Wykonawcę?
Odpowiedź 3:
W pozycji 7 przedmiaru (formowanie i zagęszczanie nasypów) grunt do wykonania nasypów ma być zakupiony i dostarczony przez wykonawcę.
Pytanie 4:
Czy humusowanie skarp nasypów (pkt. 9 i 10 przedmiaru) ma być wykonane materiałem z odkładu czy też humusem zakupionym i dostarczonym przez Wykonawcę.
Odpowiedź 4:
W pozycji 9 i 10 przedmiaru, humusowanie skarp ma być wykonane materiałem z odkładu z obsianiem trawą zakupioną przez Wykonawcę.
Niniejsze modyfikacje i odpowiedzi stanowią integralną część postępowania przetargowego znak: BD.I.271.1.2011 z dnia 1 kwietnia 2011 roku i są wiążące dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
Pozostałe postanowienia SIWZ pozostają bez zmian.