Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - UCHWAŁA NR XXX/181/2013<br>w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego na obszarze Gminy Krośnice, w obrębie wsi Łazy, w granicach działki o numerze ewidencyjnym 25/13 - Rejestr zmian, rejestr 1508, menu 96, artykuł 1508 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. "System obiegu i archiwizacji dokumentów w UG Krośnice oraz elektronicznych usług dla ludności"'

Krośnice, dnia 13 października 2008 roku

BD.I– 341/9/W/2008

 

Wykonawcy biorący udział
w postępowaniu przetargowym
w dniu 13 października 2008 roku

Z A W I A D O M I E N I E
o wyborze oferty

Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – prawo zamówień publicznych (tj. z 2007 roku Dz.U. nr 223 poz.1655)

Wójt Gminy Krośnice zawiadamia, że

w wyniku postępowania przetargowego dla zadania pn.: „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu pn. „System obiegu i archiwizacji dokumentów w UG Krośnice oraz elektronicznych usług dla ludności”, przeprowadzonego:

  • w trybie przetargu: nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej 14.000 EURO

  • ogłoszonego: w Biuletynie Zamówień Publicznej w dniu 3 października 2008 roku pod nr. 228528 – 2008, w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Krośnice oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Krośnicach

  • oferta: Firmy MIS S.A. z/s we Wrocławiu przy ul. Berenta 35

  • w cenie:
    netto: 336.000,00 zł (słownie: trzysta trzydzieści sześć tysięcy złotych 00/100)
    brutto: 409.920,00 zł (słownie: czterysta dziewięć tysięcy dziewięćset dwadzieścia złotych 00/100)

uznana została za najbardziej korzystną.

Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty w postępowaniu.

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego z Wykonawców.

Najkorzystniejsza oferta została wybrana na podstawie streszczenia oceny i porównania złożonych ofert, które zostało przedstawione w sposób tabelaryczny w dokumencie stanowiącym załącznik do niniejszego zawiadomienia.

załączniki [ pobierz ]

Metryka

data wytworzenia
2008-10-13
data udostępnienia
2008-10-14
sporządzone przez
Bień Krzysztof
opublikowane przez
Bień Krzysztof
data wykonania
2011-08-29
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.