Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Zarządzenie Nr 25/2013/RGMiR w sprawie ustalenia stawki za dzierżawę gruntów stanowiących własność Gminy Krośnice zabudowanych odwiertami gazowymi - Rejestr zmian, rejestr 1617, menu 96, artykuł 1617 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'Zapytanie ofertowe na wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Kotlarce'

Krośnice, dnia 6 sierpnia 2008 r.

Zapytanie ofertowe

Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Kotlarce o następujących zakresie rzeczowym:

  1. Przygotowanie powierzchni wraz z szpachlowaniem nierówności – 305,17 m2;

  2. Gruntowanie unigruntem – 305,17 m2;

  3. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian – 305,17 m2;

  4. Jednokrotne malowanie rur wodociągowych i gazowych o średnicy do 50 mm – 38 m;

  5. Jednokrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wysokości do 20 cm – 32 m;

  6. Dwukrotne lakierowanie emalią olejno-żywiczną stolarki drzwiowej, ścianek i szafek o powierzchni ponad 1,0 m2 – 9,24 m2;

  7. Sylikonowanie złączy – 151 m;

  8. Zabezpieczenie podłóg folią – 80 m2

Termin wykonania zadania: do 18 sierpnia 2008 roku
Płatność: 14 dni od daty dostarczenia faktury, przelewem na konto Wykonawcy
Oferty należy składać w terminie do 11 sierpnia 2008 roku do godz. 12:00:

  • faksem na nr 071 38 46 026,

  • listownie (decyduje data wpływu i godzina),

Formularz ofertowy winien zawierać:

  • Nazwę i siedzibę Wykonawcy,

  • NIP,

  • REGON,

  • Cenę ofertową obejmującą całość zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 – 8,

  • termin realizacji przedmiotu zamówienia,

  • akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,

  • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis
    z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający że profil działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia,

Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46 019; 38 46 020; 38 46 026.

Metryka

data wytworzenia
2008-08-06
data udostępnienia
2008-08-06
sporządzone przez
Bień Krzysztof
opublikowane przez
Krzysztof Bień
data wykonania
2011-08-30
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.