Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - ZARZĄDZENIE Nr 49/2013/RGMiR w sprawie ustalenia ceny sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Krośnice w trybie przetargowym - Rejestr zmian, rejestr 1645, menu 96, artykuł 1645 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Publikacja aktualności 'BD.I - 341/2/2009 wymiana stolarki okiennej i roboty elewacyjne budynku świetlicowego w Bukowicach'

Krośnice, dnia 21 września 2009 roku

Znak sprawy: BD.I – 341/2/2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ POWYŻEJ 14 000 EURO

  1. Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Krośnice ul. Sportowa 4 56-320 Krośnice

  2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony (art. 39 ustawy z 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych).

  3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ: 341-2-2009

  4. Opis przedmiotu oraz zakresu zamówienia: wymiana stolarki okiennej i roboty elewacyjne budynku świetlicowego w Bukowicach, następującym zakresie rzeczowym:

  • Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej o zakresie, jak w załączniku nr 6 i 7 do SIWZ

  • Roboty rozbiórkowe o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ,

  • Remont elewacji o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ,

  • Roboty wewnętrzne budowlane o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ,

  • Roboty instalacyjne o zakresie, jak w załączniku nr 7 do SIWZ.

Zamawiający w przypadku złożenia oferty na cały zakres zamówienia dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego w umowie w wybranym Wykonawcą do wysokości posiadanych środków.

  1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych, o następującym zakresie:

  • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z demontażem istniejącej oraz uzupełnieniem tynków zgodnie z załącznikiem nr 6 i 7 do SIWZ,

  • Remont elewacji wraz z odbiciem istniejącego tynku zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ,

  • Remont instalacji kanalizacyjnej oraz elektrycznej wraz z robotami wykończeniowymi zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ.

  1. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.

  2. Termin realizacji zamówienia do dnia 28 grudnia 2009 roku

  3. Warunki wymagane od wykonawców:
    W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, spełniają wymogi wskazane w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 tej ustawy oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedłożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z postanowieniami specyfikacji. Ocena spełnienia postawionych warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonych przez Wykonawcę dokumentach.

  1. Wadium:
    Zamawiający żąda wniesienia wadium w podziale na części zamówienia w następujących kwotach:

  • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz ich demontażem oraz uzupełnieniem tynków: 2.500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100);

  • Remont elewacji wraz ze odbicie istniejącej: 2.100,00 PLN (słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100);

  • Remont instalacji kanalizacyjnej oraz elektrycznej wraz z robotami wykończeniowymi: 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100).

  1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
    Cena zamówienia – 100 %,

  1. Termin i miejsce składania ofert:
    siedziba Urzędu Gminy Krośnice, ul. Sportowa 4, 56-320 Krośnice pokój nr 17 do dnia 13.10.2009 roku do godziny 10.00.

  1. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

  2. Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

  3. Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

  4. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.

  5. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje dokonania zamówień uzupełniających.

Metryka

data wytworzenia
2009-09-21
data udostępnienia
2009-09-21
sporządzone przez
Bień Krzysztof
opublikowane przez
Krzysztof Bień
data wykonania
2011-08-31
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.