Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - UCHWAŁA NR XXIV/135/2012 w sprawie budżetu gminy na rok 2013 - Rejestr zmian, rejestr 2226, menu 96, artykuł 2226 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa budynku stacji głównej oraz 5 wiat peronowych na potrzeby infrastruktury turystycznej na terenie zespol'

Krośnice, dnia 15.02.2012r.

BD.I.271.2.12.2012

 

Zapytanie ofertowe

 

Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku stacji głównej oraz 5 wiat peronowych na potrzeby infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo - parkowego Krośnice – Wierzchowice

Opis zakresu rzeczowego: zgodnie z załącznikiem do niniejszego zapytania

Wartość robót budowlanych (w wyniku rozstrzygnięcia przetargu): 764.246,56 zł

  1. 1.     Zamówienie obejmuje nadzór nad:

1)   wykonaniem robót budowlanych branży: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej,

2)   dokonaniem czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,

3)   wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,

4)   czynnościami zmierzającymi do uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

  1. 2.     W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:

1)   reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli  
zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)   sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3)    sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania,

4)    potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,

5)   wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie,

6)   żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

7)    udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,

8)    kontrola ilości i terminowości wykonania robót,

9)    kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,

10)kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,

11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów formalno – prawnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,

12)stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,

13) uczestnictwo w odbiorze gwarancyjnym.

  1. 3.    Termin wykonania zadania: planowany termin sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia 30 czerwca 2012 roku;
  2. 4.    Płatność: jednorazowa w terminie 30 dni od daty dostarczenia poprawnej pod względem merytorycznym i cyfrowym faktury (rachunku) do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  3. 5.    Oferty należy składać w terminie do 23 lutego 2012 roku do godz. 13:00:
  4. 6.     Formularz ofertowy winien zawierać:
  • faksem na nr 071 38 46 015,
  • listownie (decyduje data wpływu i godzina),
  • ·       Nazwę i adres Wykonawcy,
  • ·       NIP,
  • ·       REGON,
  • ·       Cenę ofertową brutto obejmującą całość zamówienia,
  • ·       Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
  • ·       Akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,
  • ·      Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający że profil działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia,
  • ·      Wykaz osób, które będą wykonywać zadanie (potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
  • ·       oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • ·       oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46 019; 38 46 020; 38 46 026.

Metryka

data wytworzenia
2012-02-15
data udostępnienia
2012-02-15
sporządzone przez
opublikowane przez
Krzysztof Bień
data wykonania
2012-05-29
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.