Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - Zasady i tryb udzielania dotacji - Rejestr zmian, rejestr 2230, menu 96, artykuł 2230 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu i dostawie podkładów betonowych dla potrzeb budowy turystycznej kolejki wąskotorowej w założeniu pałacowo - parkowym Krośnice - Wierzchowice '

Krośnice, dnia 10 lutego 2012 roku

BD.I.033.15.2012

 

Zapytanie ofertowe

 

Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na wykonaniu i dostawie podkładów betonowych dla potrzeb budowy turystycznej kolejki wąskotorowej w założeniu pałacowo – parkowym Krośnice – Wierzchowice.

  1. 1.     Zakres usługi:

"75 sztuk podkładów nowych lub staroużytecznych, strunobetonowych lub betonowych, przystosowanych do szerokości toru 750mm, wyposażonych w komplet przytwierdzeń do szyny S42."

  1. 2.     Termin wykonania zadania:
    1. 3.    Płatność: 30 dni od daty dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy.
    2. 4.    Podstawa zapłaty: bezusterkowy protokół odbioru obejmujący całość zamówienia;
    3. 5.    Oferty należy składać w terminie do 17 lutego 2012 roku do godz. 15:00:
    4. 6.   Formularz ofertowy winien zawierać:
  • wykonanie podkładów do 30 marca 2012 roku;
  • faksem na nr 071 38 46 015,
  • listownie (decyduje data wpływu i godzina),
  • Nazwę i siedzibę Wykonawcy,
  • NIP,
  • REGON,
  • Cenę ofertową obejmującą całość zamówienia,
  • Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
  • Akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,
  • Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający że profil działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia,

Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46019; 38 46 020; 38 46 026.

Metryka

data wytworzenia
2012-02-10
data udostępnienia
2012-02-10
sporządzone przez
opublikowane przez
Krzysztof Bień
data wykonania
2012-05-29
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.