Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Przydatne informacje Rejestr zmian
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „Start - UCHWAŁA NR XXXV/207/2014 w sprawie określenia zasad i trybu udzielania osobom fizycznym dotacji celowej na dofinansowanie kosztów budowy przyłączy kanalizacyjnych na terenie Gminy Krośnice - Rejestr zmian, rejestr 2231, menu 96, artykuł 2231 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Rejestr zmian

Modyfikacja treści aktualności 'Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przy zakupie wyposażenia kolejki wąskotorowej - taboru kolejowego '

Krośnice, dnia 06.02.2012r.

 

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

 

Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zamówienia dot. zakupu i wyposażenia taboru kolejowego dla projektu pn.: „Budowa kolejki wąskotorowej i stawów rekreacyjnych w ramach budowy infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo-parkowego Krośnice – Wierzchowice”

 

  1. 1.     Zakres usługi:

a)   Opracowanie SIWZ i projektów umów w sprawie zamówienia publicznego.

b)   Współpraca przy ogłaszaniu postępowań przetargowych.

c)    Nadzór merytoryczny nad prowadzonymi postępowaniami przetargowymi, w tym odpowiadanie na pytania Wykonawców.

d)    Szacowanie ryzyka i dostosowywanie postępowań do warunków (realnych) w danym segmencie rynku.

e)   Bieżące monitorowanie realizacji zamówień (nadzorowanie poprawności wykonywanych zadań i ich terminowości).

f)     Merytoryczne rozliczanie postępowań (odbiory techniczne, kompletowanie i weryfikacja dokumentów, rozliczenia).

g)    udział w procesie próbnego uruchomienia kolejki;

h)   czynny udział w działaniach związanych z dopuszczeniem taboru do eksploatacji po dokonanych odbiorach.

i)       Prowadzenia wszelkich spraw opisanych w pkt. a – h w sposób zapewniający uzyskanie dokumentów dopuszczających zakupiony tabor do ruchu i eksploatacji na zasadach określonych przepisami prawa.

 

  1. 2.     Termin wykonania zadania:
  2. 3.     Płatność: 14 dni od daty dostarczenia faktur (rachunków) do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy, przy czym faktury (rachunki) będą wystawiane nie częściej niż raz w miesiącu.
  • nadzór inwestorski będzie pełniony do dnia 30 czerwca 2012 roku;

 

Oferty należy składać w terminie do 14 lutego 2012 roku do godz. 13:00:

  • faksem na nr 071 38 46 015,
  • listownie (decyduje data wpływu i godzina),

Formularz ofertowy winien zawierać:

  • ·       Nazwę i adres Wykonawcy,
  • ·      Dokumenty potwierdzające uprawnienia do pełnienia zobowiązania - decyzja o nadaniu uprawnień do kierowania lokomotywami spalinowymi,
  • ·      Cenę ofertową w ujęciu wynagrodzenia wypłacanego za miesiąc realizacji usługi,
  • ·       Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
  • ·      Akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,

Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46 019; 38 46 020; 38 46 026.

Metryka

data wytworzenia
2012-02-06
data udostępnienia
2012-02-06
sporządzone przez
opublikowane przez
Krzysztof Bień
data wykonania
2012-05-29
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.