Początek strony
Wróć na początek strony Alt+0
Przejdź do wyszukiwarki Alt+1
Przejdź do treści głównej Alt+2
Przejdź do danych kontaktowych Alt+3
Przejdź do menu górnego Alt+4
Przejdź do menu lewego Alt+5
Przejdź do menu dolnego Alt+6
Przejdź do mapy serwisu Alt+8
Menu wysuwane
Herb podmiotu Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Gminy Krośnice
Menu góra
Strona startowa Zamówienia publiczne Przetargi aktualne
Poleć stronę

Zapraszam do obejrzenia strony „RGPOŚiI.271.8.2012 Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi wewnętrznej, parkingu, placu manewrowego wraz infrastrukturą towarzyszącą n - Przetargi aktualne, menu 76, artykuł 1330 - BIP - Urząd Gminy Krośnice”

Zabezpieczenie przed robotami.
Przepisz co drugi znak, zaczynając od pierwszego.

P ) # @ % R F 3 - 0 A w s f d A P # @ :

Pola oznaczone są wymagane.

Treść główna

Przetargi aktualne

RGPOŚiI.271.8.2012 Zapytanie ofertowe na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: Budowa drogi wewnętrznej, parkingu, placu manewrowego wraz infrastrukturą towarzyszącą n

Krośnice, dnia 13.03.2012 roku

RGPOŚiI.271.8.2012

 

Zapytanie ofertowe

 

Wójt Gminy Krośnice zaprasza do składania ofert na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa drogi wewnętrznej, parkingu, placu manewrowego wraz infrastrukturą towarzyszącą na potrzeby infrastruktury turystycznej na terenie zespołu pałacowo-parkowego Krośnice – Wierzchowice”

Opis zakresu rzeczowego: zgodnie z załącznikiem do niniejszego zapytania

Szacunkowa wartość robót budowlanych brutto: 1.300.000,00 zł (słownie: jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 wraz z podatkiem VAT)

  1. 1.     Zamówienie obejmuje nadzór nad:

1)    wykonaniem robót budowlanych w zakresie: budowy dróg, rurociągów do odprowadzania wody burzowej, parkingów, okablowania oraz instalacji elektrycznych, urządzeń oświetlenia drogowego, wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,

2)    dokonaniem czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,

3)    wykonaniem dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,

4)    czynnościami zmierzającymi do uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.

  1. 2.     W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:

1)    reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli  
zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,

2)    sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów,
a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,

3)    sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania,

4)    potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad,

5)    wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie,

6)    żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę,

7)    udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,

8)    kontrola ilości i terminowości wykonania robót,

9)    kontrola dokonania czynności formalnych wynikających z warunków technicznych, uzgodnień i obowiązujących decyzji,

10) kontrola wykonania dokumentacji powykonawczej wszystkich branż,

11) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej oraz dokumentów formalno – prawnych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego,

12) stawianie się na terenie budowy bez dodatkowego wezwania na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu i dokumentować swoje wizyty wpisem do dziennika budowy, z podaniem zakresu robót, które zostały przez niego sprawdzone,

13) uczestnictwo w odbiorze gwarancyjnym.

  1. 3.     Termin wykonania zadania: planowany termin sprawowania nadzoru inwestorskiego - do dnia 30 września 2012 roku;
  2. 4.     Płatność: jednorazowa w terminie 30 dni od daty dostarczenia poprawnej pod względem merytorycznym, formalnym i cyfrowym faktury (rachunku) do siedziby Zamawiającego, przelewem na konto Wykonawcy po spisaniu bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
  3. 5.     Oferty należy składać w terminie do 21 marca 2012 roku do godz. 13:00 z dopiskiem nazwy zadania:
  4. 6.     Kryterium wyboru oferty: cena 100%
  5. 7.     Formularz ofertowy winien zawierać:
  • faksem na nr (71) 38 46 015,
  • listownie na adres: Urząd Gminy Krośnice ul. Sportowa 4; 56-320 Krośnice (decyduje data wpływu i godzina),
  • ·       Nazwę i adres Wykonawcy,
  • ·       NIP,
  • ·       REGON,
  • ·       Cenę ofertową brutto obejmującą całość zamówienia,
  • ·       Termin realizacji przedmiotu zamówienia,
  • ·       Akceptację formy płatności w postaci oświadczenia,
  • ·       Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego potwierdzający że profil działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia,
  • ·       Wykaz osób, które będą wykonywać zadanie (potencjał kadrowy) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
  • ·       oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
  • ·       oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,

8. Bliższe informacje dostępne pod nr tel. (071) 38 46 019; 38 46 020; 38 46 026.

Metryka

sporządzono
2012-03-13 przez
udostępniono
2012-03-13 00:00 przez Krzysztof Bień
zmodyfikowano
2012-05-29 13:28 przez Bień Krzysztof
zmiany w dokumencie
ilość odwiedzin
420
Niniejszy serwis internetowy stosuje pliki cookies (tzw. ciasteczka). Informacja na temat celu ich przechowywania i sposobu zarządzania znajduje się w Polityce prywatności. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji zawartych w plikach cookies - zmień ustawienia swojej przeglądarki.